tiistai 1. maaliskuuta 2011

Muiden kokemuksia

Kun asiaa lähtee penkomaan, löytää kyseistä yritystä koskevaa keskustelua enemmänkin verkosta, heitä varten on perustettu facebook-ryhmä, johon itse toimitusjohtajakin on liittynyt keskustelemaan:
http://www.facebook.com/group.php?gid=70234338200&v=wall


Myöskään heidän omat facebook -sivunsa eivät ole kovin ruusuista kuvaa antaneet:
http://www.facebook.com/topic.php?uid=184193477670&topic=15476


Myös joku toinen pettynyt käyttäjä masinoi muita mukaan saattamaan tietoa yrityksen toimintatavoista muille kuluttajille:
http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=146795995377175&id=70234338200


Useita muita tapauksia, joissa yritys on taas toiminut tutulla tavalla: http://keskustelu.suomi24.fi/node/4395642


Sama linja jatkuu
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8860626


Julkinen reklamaatio kyseiselle puljulle, luulisi nyt, että verkossa toimiva yritys pitäisi julkisuuskuvansa kunnossa omalla pelikentällään.
http://hpguru.net/julkinen-reklamaatio-verkkokauppa-comiin/


Lisää reklamaatiota, tässäkään tapauksessa ei ole mistään aloittelijasta kyse.
http://www.finwx.net/forum/index.php?topic=668.0;wap2


Liikkeen johdon kannattaisi tämä lukea, voisi päästä tuntipalkoille.
http://oikeusjakohtuus.blogspot.com/2009/12/ilmaista-konsultointia.html


Tässä kohtaa jo tuntui, että reklamaatiopäällikkö soveltaa työssään vain copy-pastea, niin samanlaista tekstiä tuli itsellekkin:
http://verkkokuappa.blogspot.com/


Kokemuksia kyseisestä yrityksestä:


http://www.verkkokaupat.org/kaupat/1.php

Tuossa pistää kyllä silmään se, että iso osa ihmisistä, asiakkaista, ilmoittaa asiakaspalvelun olevan töykeää. Kyseisen yrityksen työntekijät, jotka ovat asiakkaan kanssa tekemisissä tekevät asiakaspalvelutyötä. Se ei vain ole hyväksyttävää, että työntekijät ovat töykeitä asiakkaille, heille jotka viime kädessä maksavat työntekijän palkan. Ihme ettei tähän yrityksen johto puutu millään tavalla. Taikka sitten heitä ei kiinnosta.


Taidan keskittyä tämän blogin pitämisessä pelkästään kyseessä olevan yrityksen ongelmatapausten puintiin, jotta saadaan koottua taas yhteen paikkaan helposti löydettäväksi ongelmat, joita he toimintatavallaan aiheuttavat yksittäisille kuluttajille. Näin tulee helpommin selville se tosiseikka, ettei kyse ole vain yksittäistapauksista (näin he väittivät) vaan heidän tietoisesta linjastaan käsitellä heille epämieluisia asioita.

2 kommenttia: