torstai 17. maaliskuuta 2011

Tarvitsisitko mattopiiskan jotta voisit ravistaa ylimääräiset hiekat Vaginastasi?


Alla kommentit, jotka tulivat ainakin tuon käyttämäni työkalun mukaan verkkokaupalta:

"Laskutitko kuitenkin puhelimesi akun yrityksen kautta, vai maksoitko etukäteen omalta tililtäsi? Ihan sama mitä toimitusosoitteena on, se minne lasku menee, se määrää miten toimitaan.

Tarvitsisitko mattopiiskan jotta voisit ravistaa ylimääräiset hiekat Vaginastasi? Verkkokauppa.com myy aina tuotteensa verkossa ilmoitettuun hintaan, ja aina siihen hintaan, mikä asiakkaalle on edullisempi. Ihan sama vaikka hyllyssä lukee 150.90€, kassalle lyllertäessäsi hinnaksi ja näin ollen maksettavaksesi tulee juurikin tuo edullisempi hinta, 116.90€. Ja vaikka tapaus olisi toisinpäin, hyllynreunassa lukisi 116.90€, mutta kassa sanoisi 150,90€, saat sen siltikin siihen halvempaan hintaan, koska hintalappu sanoo niin. Ei tarvitse kuin aukaista suunsa ja kertoa asiallisesti hyllyn reunassa olevasta hinnasta, ja kassahenkilö varmasti köpöttää tarkistamaan asian. Vieläkö on jotain mielen päällä vai tyydyttääkö vastaus? Asia on niin, että tekniikka ei aina toimi. Elektronisista hintalapuista loppuu patterit aikanaan. Eikö sinun täydellisessäkin maailmassa joskus jostakin tuotteesta yksinkertaisesti lopu vain virta? Tai päivitys ei jostakin syystä mene ihan niinkuin piti?

Verkkokaupassa on nykyään verkkosivujensa mukaan 32pvän vaihto-, ja palautusoikeus tietyin rajoittein: # Verkkokauppa.com Oy myöntää tuotteelleen lisäpalveluna 32 vuorokauden palautusoikeuden seuraavin ehdoin: Myymälästä ostetun tuotteen tulee olla käyttämätön ja avaamattomassa alkuperäisessä pakkauksessaan. Verkkokauppa.com Oy:n työntekijöillä on oikeus tehdä erillisiä kirjallisia sopimuksia asiakkaiden kanssa poikkeavista palautusehdoista. Tiedot tulee selvästi kirjata kuitille. # Myös etämyynnissä käyttämättömillä tuotteilla on pidennetty 32 päivän palautusoikeus. Tuotteen tulee olla kuluttajansuojalain 6. luvun mukaisesti palautuskelpoinen. Lain tarkoituksena on antaa kuluttajalle oikeus tutustua tuotteeseen niin kuin se on mahdollista myymälässä. Verkkokauppa.com Oy myöntää asiakkaalle lain hengen mukaisesti oikeuden tutustua pakkauksen sisältöön. Tuotepakkauksen avaaminen tulee suorittaa yleistä varovaisuutta noudattaen."


Siis oikeasti, tälläistä tekstiä ja vielä ihan julkisesti!

ps. En muuten tiennyt heidän edes myyvän mattopiiskoja. Etenkään en haluaisi nähdä heidän suorittavan tuotetestiä sillä. Pitäisikö jonkun kertoa heille sen oikea käyttötarkoitus?

1 kommentti:

  1. Jos minulle vastattaisiin noin törkeästi, en tyytyisi pelkästään kirjoittamaan siitä blogissani vaan lähtisin viemään asiaa eteenpäin, tekemään julkiseksi kaikin mahdollisin tavoin. Minne, sitä en osaa sanoa, mutta kai kaupan alallakin jokin valvova elin, jolle voi valittaa loukkaavasta kohtelusta. Liikkeen kannattaa muistaa, että puskaradio on voimakas media ja vanhalla suosiolla ei menestytä ikuisesti. Olisi mielenkiintoista tietää, minkä niminen asiakas"palvelija" tuollaista on kirjoittanut!

    VastaaPoista